dijous, 9 de juliol del 2015

Ja som aquí!!!


Preparar un casament porta molta feina i és per això que hem tingut el blog molt abandonat! Però el gran dia  ja va passar (va ser genial!) i com us podeu imaginar, va ser un casament molt Som Manetes!!! Aviat us ensenyarem els nostres nous projectes!

Per ara us volem ensenyar alguns detalls handmade que vaig fer per al dia del meu casament i de pas donar-vos trucs i idees per a que les pogueu posar en pràctica en les vostres celebracions!


A causa de les ventades hi havia molts troncs als boscos del vallès... En vam recuperar un i amb l'ajuda del meu pare el vam tallar i polir. Amb un "taladro" fas un forat al mig i hi passes unes cintes. El porta anells perfecte! Reciclat, rustic i monissim!!!


Varetes màgiques per als mes petits. Vaig comprar roba de vichy i vaig fer coixinets amb forma d'estrella. Afegint un bastó, es converteix en la vareta màgica perfecte! 


Detalls de casament per als convidats fets a casa, 100% personalitzats. Vaig comprar 100 pots de melmelada de 375ml (no us podeu imaginar el follon que és moure 100 pots de melmelada tota sola!). La melmelada la vaig fer jo mateixa amb l'ajuda de la meva mare i la Santa Thermomix :)
El Lluís, el meu sogre va ser el dissenyador de l'etiqueta! Gràcies Lluís! Quina feinada!
Amb la mateixa roba de vichy dels detalls dels nens, vam fer les tapes de les melmelades.
Un cop plens tots els pots, vam fer una cadena de muntatge (els meus pares, el marit i jo!) i apalins, un enganxava etiqueta i l'altre posava tapa i l'ultim feia el nus!
*Si feu servir unes estisores dentades la tapa queda molt més mona! :)


I per acabar... el que s'ha convertit en un clàssic imprescindible, el fotocall!
I una guirnalda de roba de sac ben maca!


Si voleu probar de fer alguna d'aquestes idees, no dubteu en preguntar com ho vam fer, on vem comprar els materials, preus, etc!!!

Per cert, les fotos són de l'Anna Mas, no deixeu de mirar la seva web! http://www.annamas.net/ 

Fins aviat! 

Som Manetes :)

manetes.cristina.robert@gmail.com

2 comentaris:

  1. Felicitats Albert i Cristina!
    Vaig gaudir molt fent les fotografies del vostre casament i ara mateix estic gaudint molt maquetant el vostre album. Tots els detallets m'encanten, sobretot les varetes màgiques per trobar un princep blau. Una abraçada. Ens veiem ben aviat!!!
    Anna Mas
    www.annamas.net

    ResponElimina
  2. Felicitats Cristina!!!!! Quina feinada!!!!! Va quedar tot preciós, molt som manetes

    ResponElimina