dilluns, 7 de juliol del 2014

Regals de casament!

Bon dia a tothom! Feia molt que volia fer aquesta entrada!

Una de les meves millors amigues em va demanar consell per a decorar un regal de casament per a la seva amiga Mar i el Jordi, que es van casar el 7 de juny de 2014. 

Com a la majoria de casaments, s'havia d'afluixar la mosca, però la Clara i les seves companyes de la uni ho volien fer d'alguna manera especial, una forma divertida de donar els diners i no el típic sobre o transferència.

Les noies van decidir-se per bitllets enrolladets amagats dins de macarrons. 
A partir d'aquí la Clara i jo ens vam posar a pensar! Ràpid ens vem dirigir al "tot a cent" a buscar uns pots ben grossos i bonics! A La Baixada Teixits a buscar unes robes i aquest va ser el resultat:



El resultat em va encantar!!! queda molt divertit i alegre. La Mar i el Jordi van preparar amb moltissima cura fins a l'últim detall del casament i espero que els fes il·lusió rebre un detall personalitzat! Jo i la Clara ens ho vam passar pipa bucant roba, cistells i cordills!

Visca els nuvis!!!

La Mar i en Jordi es Casen 

I recordeu, ens veiem el dia 19.07.14 a fira Sabadell!!!

Fins aviat! 

Som Manetes :)

manetes.cristina.robert@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada